مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-09اجتماعي

فرماندار فیروزکوه: مسیرهای مسدود روستاها بازگشایی شد


محورهای مواصلاتی روستایی که بر اثر سیلاب بسته شده بود بازگشایی شد و عوامل راهداری در حال پاکسازی کامل هستند و از مردم درخواست می شود نکات ایمنی را رعایت کنند.

- محمد حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه در گفت وگو با خبرنگار فارس در فیروزکوه در خصوص آخرین وضعیت حوادث مربوط به سیل در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی شب گذشته، تمهیدات لازم اندیشیده شد و اوضاع تحت کنترل بود و برخی از مسیرهای مواصلاتی روستایی که مسدود شده بودند به کمک عوامل راهداری بازگشایی شدند؛ آخرین مسیر مسدود شده نیز در روستای انزوا بود که بازگشایی انجام شد.

خدمت رسانی گروهای جهادی بسیج در روستای طرود وی با بیان اینکه هم اکنون در روستای طرود در حال عملیات خدمت رسانی به مردم هستیم، گفت: امروز گروه های جهادی بسیج در این منطقه حضور پیدا کردند و هم اکنون در حال پاکسازی منازل مسکونی آسیب دیده مردم طرود می باشند و این خدمت رسانی تا روز آینده ادامه خواهد داشت.

فرماندار فیروزکوه افزود: در نقاط مرزی شهرستان طی شب گذشته، ارتباط تلفن همراه قطع شده بود که در این خصوص هم اکنون عوامل مخابرات در حال حفاری مناطق استقرار فیبر نوری و جایگزینی فیبر جهت اتصال ارتباط در محدوده اطراف روستای کبوتردره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار فیروزکوه: مسیرهای مسدود روستاها بازگشایی شد

فرماندار فیروزکوه: مسیرهای مسدود روستاها بازگشایی شد