مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 20:102023-05-29بين الملل

صنعا: وضعیت «نه صلح، نه جنگ» ادامه نخواهد داشت


اعضای هیئت دولت نجات ملی یمن به کشورهای ائتلاف سعودی-اماراتی هشدار دادند که صبر ملت یمن، تا ابد ادامه نخواهد داشت و روی آوردن به گزینه نظامی هم دور از انتظار نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جلسه هیئت دولت نجات ملی یمن امروز دوشنبه به ریاست  عبدالعزیز صالح بن حبتور نخست وزیر این کشور برگزار شد و در جریان آن بر لزوم پایان بخشیدن به وضعیت نه صلح، نه جنگ تأکید شد.

پایگاه خبری انصارالله گزارش داد، هیئت دولت یمن تأکید دارد که وضعیت نه صلح، نه جنگ، نمی تواند ادامه یابد و کشورهای ائتلاف سعودی-اماراتی باید پیامهای سخنرانی اخیر سید عبدالملک الحوثی رهبر انقلاب یمن را درک کنند.

رهبر انصارالله در سخنرانی اخیر خود با بیان اینکه، صلح با یمن و لغو محاصره این کشور، تنها راه صلح و ثبات برای عربستان است، گفت: در برابر هر گونه تلاشی که برای غارت منابع ملت ما صورت گیرد، اقدام نظامی انجام خواهیم داد.

ما از منابع خود -چه در دریا یا زمین- حفاظت خواهیم کرد.

الحوثی با اشاره به اینکه ملت یمن به مقابله با دشمنان ادامه خواهد داد، هشدار داد: اگر دیگران تصور می کنند که از آثار و تبعات تجاوز و محاصره، به دور خواهند بود، در توهم به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: وضعیت «نه صلح، نه جنگ» ادامه نخواهد داشت

صنعا: وضعیت «نه صلح، نه جنگ» ادامه نخواهد داشت