مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 03:102023-06-11بين الملل

آیا تل آویو سرنوشت عرفات را برای عباس رقم می زند؟


رییس کمیته فلسطینی تحقیق در مورد فوت یاسر عرفات، هشدار داد که احتمال «تکرار سناریوی ترور» عرفات علیه محمود عباس وجود دارد.

- رییس کمیته فلسطینی تحقیق در مورد فوت یاسر عرفات، هشدار داد که احتمال تکرار سناریوی ترور عرفات علیه محمود عباس وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس کمیته فلسطینی تحقیق در مورد فوت یاسر عرفات، هشدار داد که احتمال تکرار سناریوی ترور عرفات علیه محمود عباس وجود دارد.

روزنامه رأی الیوم، توفیق الطیراوی رییس کمیته فلسطینی تحقیق در مورد فوت یاسر عرفات هشدار داد که احتمال دارد سناریوی ترور عرفات این بار علیه محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تکرار شود.

ژنرال توفیق الطیراوی رییس کمیته فلسطینی تحقیق در مورد فوت یاسر عرفات اعلام کرد که دلایل سیاسی موجود حاکی از این است که همان رویکردی که در زمان عرفات وجود داشت، اکنون نیز وجود دارد.

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح اضافه کرد که سران تل آویو بر این باورند هنگامی که از یک رهبر فلسطینی خلاص می شوند، رهبر دیگری روی کار می آید که چه بسا مواردی را که رهبر قبلی امضا نکرد، امضا کند.

سران تل آویو معتقدند احتمال دارد رهبری که به جای رییس کنونی روی کار می آید بر سر مواردی که محمود عباس با آن مخالف است، با آنان به توافق برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا تل آویو سرنوشت عرفات را برای عباس رقم می زند؟

آیا تل آویو سرنوشت عرفات را برای عباس رقم می زند؟