مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:502023-06-08فرهنگي

وزیر ارشاد: از تمامی طرح های مهم هنرمندان حمایت می کنیم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که از تمامی طرح های مهم هنرمندان حمایت می کنیم، گفت: از کارهای هنری هنرمندان خطه آذربایجان از چاپ آثار تا اجرای طرح های فرهنگی حمایت کرده و امسال نیز اعتبارات فرهنگی در اختیار مدیریت فرهنگی آذربایجان شرقی نسبت به .

- ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که از تمامی طرح های مهم هنرمندان حمایت می کنیم، گفت: از کارهای هنری هنرمندان خطه آذربایجان از چاپ آثار تا اجرای طرح های فرهنگی حمایت کرده و امسال نیز اعتبارات فرهنگی در اختیار مدیریت فرهنگی آذربایجان شرقی نسبت به سال های قبل تقریبا چندین برابر افزایش یافته است.

محمدمهدی اسماعیلی پنجشنبه، 18 خردادماه در دیدار رییس جمهور با اهالی فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی در مقبره الشعرای تبریز، اظهار کرد: وقتی از تبریز صحبت می کنیم، منظور محدوده جغرافیای فعلی نیست بلکه تبریز منشا جریان ساز فرهنگی و هنری در همه مرزهای ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این اهالی فرهنگ و هنر طی 100 سال اخیر در تمامی حوزه های مختلف و مقاطع تاریخ ساز از مشروطه تا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی پا به پای سرداران دلیر خطه آذربایجان، افتخار آفرینی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: از تمامی طرح های مهم هنرمندان حمایت می کنیم

وزیر ارشاد: از تمامی طرح های مهم هنرمندان حمایت می کنیم