مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-16پزشكي

رضایت پدر به اهدای اعضای فرزند و همسرش


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد توحیدی با اشاره به اینکه از هر هزار مرگ و میر، یک مورد آن رویداد مرگ مغزی است، اظهار داشت: در اتفاقی نادر دو مصدوم سانحه یک تصادف که در بیمارستان حکیم نیشابور بستری بودند، - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پدر داغدار و فداکار نیشابوری برای اهدای عضو دو تن از اعضای خانواده خود، رضایت داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد توحیدی با اشاره به اینکه از هر هزار مرگ و میر، یک مورد آن رویداد مرگ مغزی است، اظهار داشت: در اتفاقی نادر دو مصدوم سانحه یک تصادف که در بیمارستان حکیم نیشابور بستری بودند، دچار مرگ مغزی شدند.

وی مصدومین این تصادف را مادر 34 ساله به نام الهه مهدوی زاده و کودک 3 ساله وی به نام رها فتوحی عنوان کرد و افزود: پدر خانواده که در این تصادف نیز آسیب دیده بود پس از آگاهی از مرگ مغزی همسر و فرزندش، در تصمیمی بسیار سخت و مشقت بار، اما نوع دوستانه، به اهدای اعضای همسر و فرزندش رضایت داد.

توحیدی ادامه داد: با تایید هر مرگ مغزی توسط متخصصین مربوطه، یک سری آزمایشات و بررسی ها برای احراز شرایط اهدای اعضا از بیمار مرگ مغزی انجام می شود که با انجام آزمایشات و بررسی وضعیت جسمی این مادر جوان، مشخص شد که شرایط اهدای عضو میسر نمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت پدر به اهدای اعضای فرزند و همسرش

رضایت پدر به اهدای اعضای فرزند و همسرش