مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-14اقتصادي

کشاورزی مازندران برای برندسازی نیاز به صنایع تبدیلی دارد


مدیر جهاد کشاورزی بابل با بیان اینکه برندسازی و تکمیل زنجیره کشاورزی، صنایع تبدیلی به ویژه مرکبات نیاز است، گفت: در بابل بیش از 600 هزار تن مرکبات تولید می شود و یک کارخانه فرآوری مرکبات نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، محسن آهنگری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بابل شهر اولین ها در حوزه کشاورزی استان است و اقلیم آب و هوا و خاک و کشاورزان سختک وش  بابل ظرفیت های بسیار خوبی دارد که بابل را پرچمدار امنیت غذایی در استان و حتی در کشور کرده است.

وی افزود: سه ایستگاه تحقیقاتی مرکز مرغ لاین، مرکز گاودشت و ایستگاه گلدشت سرمایه های ملی در این شهرستان مستقر است.

مدیر جهاد کشاورزی بابل بیان کرد: ایستگاه گاودشت 240 هکتار برای پرورش گاو دو منظوره، مرکز اصلاح نژاد گوسفند و علوفه کم آب بر و ایستگاه گلدشت برای تحقیق و توسعه برنج و مرغ لاین مرکز بی نظیر در سطح منطقه محسوب می شود.

آهنگری اضافه کرد: کارخانه های تولید ادوات کشاورزی، کود، سم، مراکز تعمیرات و بهسازی ادوات کشاورزی با افراد خبره را در این حوزه داریم.

وی با بیان اینکه دانش بنیان کردن تولید محصولات کشاورزی و نقش ضریب نفوذ دانش نوین از ضروریات فعلی است، اضافه کرد: در سطح شهرستان بابل با 9 مرکز ترویجی در عرصه کشاورزی فعالیت می کنند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی مازندران برای برندسازی نیاز به صنایع تبدیلی دارد

کشاورزی مازندران برای برندسازی نیاز به صنایع تبدیلی دارد