مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-18اجتماعي

اولین کاروان حج تمتع استان کردستان به سرزمین وحی اعزام شد


مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از اعزام اولین کاروان حج تمتع استان کردستان از فرودگان همدان خبر داد و گفت: 139 نفر از حجاج شهرستان دهگلان در قالب این کاروان اعزام شدند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از اعزام اولین کاروان حج تمتع استان کردستان از فرودگان همدان خبر داد و گفت: 139 نفر از حجاج شهرستان دهگلان در قالب این کاروان اعزام شدند.

کاوه شیرزادی، در گفت وگو با ایسنا گفت: اعزام کاروان های حج تمتع استان کردستان از امروز، 28 خردادماه شروع و تا یکم تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تمام کاروان های حج تمتع استان کردستان مدینه بعد هستند، افزود: امسال هزار و 340 نفر کردستانی در قالب 9 کاروان به سرزمین وحی اعزام می شوند که 39 نفر عوامل اجرایی از استان کاروان های حجاج را همراهی می کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان بیان کرد: از تعداد کاروان های اعزامی به حج تمتع هشت کاروان اهل تسنن و یک کاروان اهل تشیع است که کار اعزام تمام کاروان ها از فرودگاه همدان به مقصد جده انجام می شود.

وی از اعزام اولین کاروان حج تمتع استان کردستان در نخستین ساعت امروز، 28 خردادماه از فرودگان همدان خبر داد و گفت: 139 نفر از حجاج شهرستان دهگلان در قالب این کاروان به سرزمین وحی اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کاروان حج تمتع استان کردستان به سرزمین وحی اعزام شد

اولین کاروان حج تمتع استان کردستان به سرزمین وحی اعزام شد