مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 20:552023-06-10سياسي

ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد ولی بنده خودرویی نگرفته ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی عصر شنبه در نشست با اعضای حزب پیشرفت و عدالت در اردبیل اظهار کرد: در روزهای اخیر توهین های متعددی به بنده و لباس روحانیت به فضای مجازی شده که از طریق مراجع قضایی پیگیر این توهین و اهانت ها هستم.

وی با بیان اینکه نباید افکار عمومی را علیه نماینده و یا روحانیت مخدوش کرد، گفت: بنده خودرویی نگرفتم اما برخی از نمایندگان این خودروهای شاسی بلند را گرفته اند و در این زمینه نهادهای نظارتی و قانونی باید پیگیر موضوع باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده عضو کمیسیون اقتصادی و تلفیق مجلس بودم و به رغم همه ناملایمتی ها تلاش کردم تا وظیفه نمایندگی خود را در پیگیری موضوعات و مسائل مختلف انجام دهم.

حجت الاسلام موسوی در مورد اتفاقات اخیر و نحوه برگزاری انتخابات هیئت رییسه مجلس افزود: حرف و حدیث های مختلفی در این زمینه بیان می شود اما واقعیت خلاف آن چیزی است که عده ای در کمال بی ادبی مسائل حاشیه ای را مطرح می کنند که صحت ندارد.

وی با اظهار تأسف از مسائل پیش آمده خاطرنشان کرد: خود بنده از اینکه نمایندگان شمالغرب کشور جایگاه نایب رییسی مجلس را از دست داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد

ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد