مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-13سياسي

ضرورت گسترش فرهنگ استفاده از مشاوره در خانواده ها


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: گسترش فرهنگ استفاده از مشاوره در خانواده ها به ویژه در زمان وقوع بحران و بروز اختلافات لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال آفاقی ظهر سه شنبه در دومین همایش ملی روان درمانی ایران در اردبیل اظهار کرد: گسترش فرهنگ استفاده از مشاوره در خانواده ها به ویژه در زمان وقوع بحران و بروز اختلافات لازم و ضروری است.

وی نسبت به پوشش بیمه ای و حل سایر مشکلات صنفی این قشر تأثیر گذار توسط دولت، اظهار امیدواری کرد و گفت: با توجه به نقش و کارکرد خانواده در سرنوشت جامعه، شرط داشتن جامعه سالم و پویا را پویایی و نشاط خانواده ها است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رییس کل دادگستری استان اردبیل روانشناسان و مشاوران را بازوی توانمند دستگاه قضایی و یاوران پیشگیری دانست و افزود: در کنار استفاده از مشاورین در طلاق های توافقی، طی ابتکاری در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کلیه تقاضاهای طلاق به درخواست زوجه یا زوج و همچنین دادخواست های تمکین به مراکز مشاوره ارجاع شد که حاصل آن افزایش چشمگیر آمار سازش در مقایسه با شش سال گذشته بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت گسترش فرهنگ استفاده از مشاوره در خانواده ها

ضرورت گسترش فرهنگ استفاده از مشاوره در خانواده ها