مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-10دانش

اولین مرکز رشد فرش کشور در قم تاسیس می شود


همزمان با روز ملی فرش رییس پارک علم و فناوری استان قم از صدور مجوز تاسیس اولین مرکز رشد فناوری های فرش کشور در استان قم خبرداد.

- ایسنا/قم همزمان با روز ملی فرش رییس پارک علم و فناوری استان قم از صدور مجوز تاسیس اولین مرکز رشد فناوری های فرش کشور در استان قم خبرداد.

دکتر خیرالله رهسپار فرد امروز 20 خردادماه در جمع خبرنگاران از صدور مجوز تاسیس اولین مرکز رشد فناوری های فرش کشور در استان قم، خبرداد و گفت: این مرکز به پشتوانه شهرت جهانی فرش دستباف قم و ظرفیت های کم نظیری که استان ما در صنایع خلاق و فناوری های نرم و علوم انسانی از آن برخوردار است، شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با درخواست تاسیس اولین مرکز رشد واحدهای فناور فرش کشور در استان قم موافقت کرد.

رییس پارک علم و فناوری استان قم، افزود: مجوز این مرکز رشد به نام پارک علم و فناوری استان قم به عنوان سازمان موسس صادر شده است که به همراه مرکز ملی فرش ایران راهبری و مدیریت آن را بر عهده خواهد داشت.

وی تصریح کرد: البته به موجب تفاهم نامه هشت جانبه ای که به امضاء رسیده است سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه حضرت معصومه(س)، دانشگاه آزاد اسلامی استان، دانشگاه فنی و حرفه ای استان و اداره کل آموزش و پرورش و اتحادیه بافندگان، تولید و فروش فرش دستباف قم نیز سایر نهادهای اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز رشد فرش کشور در قم تاسیس می شود

اولین مرکز رشد فرش کشور در قم تاسیس می شود