مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-03اقتصادي

توسعه 50 هکتاری فضای سبز در تفرجگاه عینالی


شهردار تبریز از توسعه 50 هکتاری فضای سبز در مجموعه تفرجگاه عون بن علی خبر داد و گفت: با این اقدام پهنه گردشگری تبریز بیش از پیش توسعه پیدا می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از توسعه 50 هکتاری فضای سبز در مجموعه تفرجگاه عون بن علی خبر داد و گفت: با این اقدام پهنه گردشگری تبریز بیش از پیش توسعه پیدا می کند.

یعقوب هوشیار با اعلام این خبر اظهار کرد: این اقدام با پشتیبانی شهرداری منطقه یک انجام می یابد و عملیات اجرایی آن توسط سازمان توسعه و عمران عون بن علی صورت می گیرد.

وی از پیش بینی 100 میلیارد ریال اعتبار در این خصوص خبر داد و افزود: گونه های مورد نیاز برای کاشت در این انبوهکاری گسترده انتخاب شده و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

هوشیار تشریح کرد: طرح جنگلکاری و تفرجگاه عینالی به طور جدی از سال 1383 در حال اجرا بوده و در محدوده ای به مساحت پنج هزار و 612 هکتار شامل بخشی از رشته کوه های عینالی در بخش شمالی شهر تبریز است.

شهردار تبریز، بیان کرد: فعالیت های صورت گرفته در عینالی به ویژه در قالب جنگلکاری های صورت گرفته در افزایش سرانه فضای سبز شهر تبریز و تلطیف هوای شهر نقش فراوانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، هوشیار از تفرجگاه عینالی به عنوان یکی از قطب های مهم تفریحی و گردشگری کشور نام برد و گفت: مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 50 هکتاری فضای سبز در تفرجگاه عینالی

توسعه 50 هکتاری فضای سبز در تفرجگاه عینالی