مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-13بين الملل

جزییات جدید از سقوط بالگرد آمریکایی در سوریه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه المیادین به نقل از برخی منابع به جزییات جدیدی از بالگرد آمریکایی که در سوریه سقوط کرده است، - برخی منابع جزییات جدیدی از بالگرد آمریکایی که در سوریه سقوط کرده و طی آن شماری از نظامیان آمریکایی زخمی شدند، فاش کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه المیادین به نقل از برخی منابع به جزییات جدیدی از بالگرد آمریکایی که در سوریه سقوط کرده است، اشاره کرد.

این منابع اعلام کردند: بالگرد آمریکایی که خبر سقوط آن در روز قبل اعلام شده است در داخل پایگاه ائتلاف بین المللی در شهر الشدادی سوریه سقوط کرده است.

منابع مذکور افزودند: صدای انفجار مهیبی ساعت 11:20 شب یکشنبه گذشته شنیده شد که گمان می رود مربوط به سقوط این بالگرد بوده است.

این منابع تصریح کردند: بالگرد مذکور از یک عملیات هلی برن در یکی ازروستا های حومه الشدادی در استان حسکه بازمی گشت.

منابع فوق افزودند: معلوم نیست که این بالگرد بر اثر مشکل فنی سقوط کرده است یا قبل از نشستن در این پایگاه با موشک هدف قرار گرفته است.

دو بالگرد و هواپیما های شناسایی زخمی شدگان را جابجا کردند و برای ساعات طولانی، پرواز های شناسایی به منظور رصد تحرکات مشکوک در منطقه بر فراز منطقه صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از سقوط بالگرد آمریکایی در سوریه

جزییات جدید از سقوط بالگرد آمریکایی در سوریه