مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-02بين الملل

ماجرای اولین جلسه عمومی ناسا در مورد بشقاب پرنده ها چه بود؟


ناسا پس از سال ها پنهان کاری، یک جلسه عمومی را در مورد بشقاب پرنده ها برگزار کرد و در مورد مشکلات کشف یا تایید کردن آنها سخن گفت.

- ناسا پس از سال ها پنهان کاری، یک جلسه عمومی را در مورد بشقاب پرنده ها برگزار کرد و در مورد مشکلات کشف یا تایید کردن آنها سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از رویترز، اعضای یک گروه مستقل ناسا که یوفوها یا آنچه که دولت آمریکا اکنون به عنوان پدیده های ناهنجار ناشناس می شناسد را بررسی می کنند، در اولین نشست عمومی خود در روز 31 مه (10 خردادماه) اعلام کردند که داده های کم کیفیت، بزرگترین موانع برای کشف این اشیای اسرارآمیز هستند.

این هیات 16 نفره که سال گذشته با حضور کارشناسان برجسته حوزه های علمی مختلف، از فیزیک گرفته تا اخترزیست شناسی تشکیل شد، یک جلسه چهار ساعته همراه با پخش اینترنتی ناسا برگزار کرد تا یافته های اولیه خود را پیش از ارائه گزارش در اواخر تابستان، بررسی کند.

دیوید اسپرگل (David Spergel)، اخترفیزیکدان و رییس این گروه گفت که نقش تیم وی، حل کردن ماهیت این رویدادها نیست، بلکه ارائه نقشه راه به ناسا برای هدایت کردن تحلیل های آینده است.

مقامات ناسا اعلام کردند که چندین شرکت کننده در این پروژه، از زمان شروع کار خود در ژوئن سال گذشته، مورد سوءاستفاده آنلاین و آزار و اذیت از سوی منابع نامشخص قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اولین جلسه عمومی ناسا در مورد بشقاب پرنده ها چه بود؟

ماجرای اولین جلسه عمومی ناسا در مورد بشقاب پرنده ها چه بود؟