مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-19اجتماعي

آموزش مصرف بهینه آب به بیش از 6500 دانش آموز البرزی


معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: امسال بیش از 6500 دانش آموز متوسطه اول به واسطه اجرای طرح داناب در زمینه مصرف بهینه آب آموزش دیدند.

- ایسنا/البرز معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: امسال بیش از 6500 دانش آموز متوسطه اول به واسطه اجرای طرح داناب در زمینه مصرف بهینه آب آموزش دیدند.

محمود شکریان در گفت وگو با ایسنا با توضیح در خصوص اجرای طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) در البرز اظهار کرد: این طرح با هدف آموزش و ارتقای آگاهی عمومی دانش آموزان مقطع اول متوسطه استان در زمینه مسائل و چالش های آب برگزار شد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی طی دو سال گذشته اجرای این طرح را با همکاری آموزش و پرورش و آب منطقه ای البرز به عهده داشته است، گفت: پایلوت اجرای این طرح در سال تحصیلی 1400- 1401 شهرستان ساوجبلاغ بوده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح هفت ناحیه آموزش و پرورش استان اعلام آمادگی کردند، افزود: برای اجرای این طرح در مرحله اول کارگاهی آموزشی در اواخر اردیبهشت ماه برگزار شد و بعد از آن بسته های آموزشی شامل دفترچه و کتاب راهنمای آموزشی و سی دی، پیش آزمون، وپس آزمون و گزارش عملکرد بین مدارس استان به جز مدارس شهرستان طالقان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مصرف بهینه آب به بیش از 6500 دانش آموز البرزی

آموزش مصرف بهینه آب به بیش از 6500 دانش آموز البرزی