مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-06فرهنگي

توصیه های سیما فردوسی به تلویزیون و نمایش خانگی/ نگذارید حسرت بخوریم!


سیما فردوسی با ارائه توصیه هایی به صداوسیما و همچنین شبکه نمایش خانگی، بر ایرانیزه کردن تولیدات، جلب اعتماد مردم و همچنین برگزاری میزگردهای آسیب شناسانه بعد از پخش سریال ها تاکید کرد.

- توصیه های سیما فردوسی به تلویزیون و نمایش خانگی/ نگذارید حسرت بخوریم! سیما فردوسی با ارائه توصیه هایی به صداوسیما و همچنین شبکه نمایش خانگی، بر ایرانیزه کردن تولیدات، جلب اعتماد مردم و همچنین برگزاری میزگردهای آسیب شناسانه بعد از پخش سریال ها تاکید کرد.

سیما فردوسی ـ روانشناس فعال حوزه اجتماعی ـ درباره عملکرد تلویزیون در تولید و پخش محتوای نمایشی به ایسنا گفت: تلویزیون صرفا جنبه سرگرمی ندارد بلکه جنبه آموزشی هم دارد و یک منبع موثق آموزشی برای مردم است.

وقتی صداوسیما به دلیل مسائل مالی و یا دلایل دیگر، کم کاری دارد و ضعیف عمل می کند، تولیدات نمایش خانگی افزایش پیدا می کند تا احساس نیاز جامعه به محتواهای نمایشی، تامین شود.

وی با اشاره به تاثیر محتواهای نمایش خانگی در فرهنگ عمومی جامعه، عنوان کرد: نمایش خانگی برای مردم، سرگرم کننده و آموزنده است ولی فعالان این حوزه باید توجه داشته باشند که این آموزش ها از نظر مردم شناسی و فرهنگ شناسی، کارشناسی شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های سیما فردوسی به تلویزیون و نمایش خانگی/ نگذارید حسرت بخوریم!

توصیه های سیما فردوسی به تلویزیون و نمایش خانگی/ نگذارید حسرت بخوریم!