مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 19:552023-05-28اقتصادي

طرح گازرسانی به 5 روستای اشنویه به بهره برداری رسید


طرح گازرسانی به 5 روستای تابعه شهرستان اشنویه در مراسمی یکشنبه 7خرداد با حضور استاندار آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان غربی طرح گازرسانی به 5 روستای تابعه شهرستان اشنویه در مراسمی یکشنبه 7خرداد با حضور استاندار آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه گازرسانی به روستاها گفت: تا پایان امسال، همه روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان از گاز طبیعی برخوردار و این منطقه به اصطلاح سبز خواهد شد.

محمدصادق معتمدیان در آیین افتتاح گازرسانی به 5 روستای بخش مرکزی اشنویه در جمع مردم روستای اسلاملو افزود: گاز از نعمت های ارزشمندی است که به برکت جمهوری اسلامی مردم اقصی نقاط کشور از آن برخوردارند و در اشنویه این برخورداری به 100 درصد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: یکی از سیاست های دولت سیزدهم توجه به مناطق مرزی و کمتر برخوردار است و در همین راستا توسعه خدمات رسانی به روستاییان در بخش های مختلف در دستور کار قرار دارد.

معتمدیان ادامه داد: یکی از مطالبات جدی در این منطقه آب آشامیدنی است که تلاش می کنیم روستاها و مناطقی که برخوردار نیستند، در حداقل زمان از نعمت آب شرب سالم برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گازرسانی به 5 روستای اشنویه به بهره برداری رسید

طرح گازرسانی به 5 روستای اشنویه به بهره برداری رسید