مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:402023-05-31سياسي

کلنگ زنی چندین پروژه به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در ورزقان


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا از کلنگ زنی چهار طرح عمرانی و غیر عمرانی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در ورزقان خبر داد.

- کلنگ زنی چندین پروژه به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در ورزقان ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا از کلنگ زنی چهار طرح عمرانی و غیر عمرانی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در ورزقان خبر داد.

سید مهدی حسینی در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: به مناسبت دهه کرامت در چهار روستای ورزقان، آیین کلنگ زنی با حضور فرمانده سپاه عاشورا و جمعی از فرماندهان و مدیران و روسای دولتی همزمان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت این طرح ها افزود: این طرح ها به مظور سرعت بخشیدن بر اجرای طرح های انتقال آب با توجه به خشکسالی های متوالی و نیاز به استفاده بهینه از منابع آبی انجام می شود.

وی ادامه داد: احداث کانال های آبیاری و خطوط آب کشاورزی در جهت ساماندهی آب های جاری برای استفاده اهالی و زیر کشت بردن 500 هکتار از اراضی کشاورزی روستاهای سقای، نگارستان، سرکش و گال در ورزقان یکی از اولویت های اساسی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در زمینه مدیریت منابع آب و مدیریت آبی با استفاده از پوشش انهار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی چندین پروژه به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در ورزقان

کلنگ زنی چندین پروژه به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در ورزقان