مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 20:052023-06-11اقتصادي

همسان سازی حقوق بازنشستگان تا آخر مجلس یازدهم به ثمر می رسد


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان تا آخر مجلس یازدهم قطعا به نتیجه و ثمر خواهد رسید.

- میر غنی نظری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: شرایط اقتصادی در کشورمان، شرایط خاص و متأثر از تغییرات و دگرگونی های متعدد است و در این بین گرانی و تورم بالا مردم را به شدت آزار می دهد.

وی ضرورت احصای عوامل متعدد تأثیرگذار در این حوزه را یادآور شد و تصریح کرد: در کمیسیون اقتصادی مجلس مباحث مختلف اصلاح قانون بانک مرکزی در اولویت قرار گرفته تا با یک راهکار علمی و کارشناسی بتوانیم از میزان نقدینگی کاسته و کنترل تورم را به شکل مناسب شاهد باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بی سلیقگی برخی از بانک ها در بالا بردن آمارهای غیرواقعی و کذایی را یادآور شد و گفت: عدم نظارت دقیق در این حوزه مشکلات جدی را به وجود آورده در حالی که انتظار می رود با اصلاح قانون بانک مرکزی نظارت ها و عملکرد شفاف بانک ها را در عین پاسخگویی شاهد باشیم.

نظری دومین پیگیری کمیسیون اقتصادی مجلس را نظارت بر اجاره بهای مسکن و قیمت واحدهای مسکونی اعلام کرد و افزود: در این حوزه نه قانونی مشخص و نه مرجع رسیدگی کننده معینی را داریم و به نظر می رسد با به هم ریختگی عجیبی در حوزه مسکن و اجاره بها روبه رو هستیم که تلاش می شود در طرح جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسان سازی حقوق بازنشستگان تا آخر مجلس یازدهم به ثمر می رسد

همسان سازی حقوق بازنشستگان تا آخر مجلس یازدهم به ثمر می رسد