مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-12اقتصادي

برنامه ریزی برای تنوع بخشی در بازارهای هدف صادراتی زنجان


رییس اتاق بازرگانی زنجان از برگزاری جلسات منظم و هدفمند با سفرای ایران در کشورهای خارجی خبر داد و گفت: توسعه تجارت خارجی و فراهم سازی زمینه همکاری های مشترک با کشورهای دیگر از جمله اهداف این طرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، صمد یوسفی اصل، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در راستای توسعه اهداف تجارت خارجی استان، اظهار کرد: این برنامه ها در دوره جدید در بخش های مختلفی پیگیری و عملیاتی خواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان از برگزاری جلسات مشترک با سفرای ایران در کشورهای دیگر به صورت هفتگی به همت اتاق بازرگانی زنجان خبر داد و افزود: اطلاع رسانی مستمری از این جلسات از سوی اتاق صورت خواهد گرفت که علاقه مندان و فعالان اقتصادی می توانند با حضور در محل اتاق بازرگانی زنجان در این جلسات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف این جلسات آشنایی تجار و صادرکنندگان استان با بازار کشورهای دیگر و فراهم سازی زمینه همکاری های مشترک تجاری اقتصادی دو طرف است.

یوسفی اصل با بیان اینکه کشورهای مختلفی در برنامه ریزی توسعه تجارت خارجی استان زنجان هدف گذاری شده اند، ابراز کرد: با توجه به اینکه باید سبد صادراتی استان دارای تنوع بازارهای هدف نیز باشد، فراهم سازی زمینه تجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای تنوع بخشی در بازارهای هدف صادراتی زنجان

برنامه ریزی برای تنوع بخشی در بازارهای هدف صادراتی زنجان