مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 23:352023-05-30اجتماعي

24مدرسه خیرساز در استان اردبیل تا مهرماه آماده بهره برداری می شود


سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 50 مدرسه خیری در قالب 147کلاس درس با زیربنای 10 هزار و 247مترمربع در دست اجرا است که تا مهر ماه سال جاری 24 مدرسه از این مدارس آماده تحویل می شود.

- ایسنا/اردبیل سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 50 مدرسه خیری در قالب 147کلاس درس با زیربنای 10 هزار و 247مترمربع در دست اجرا است که تا مهر ماه سال جاری 24 مدرسه از این مدارس آماده تحویل می شود.

سیداحد شیرین نژاد 9 خرداد در نشست هم اندیشی در خصوص پروژه های خیرین مدرسه ساز بیان کرد: در ماه اخیر می توان اقدامات نوسازی مدارس در خصوص آماده سازی فضاهای امتحانی را جز بهترین عملکرد در بین سایر استان ها در سطح کشور دانست که با خرید 60 چاپگر و 8 اسکنر حرفه ای مدارس سطح استان تجهیز شد.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس اردبیل افزود: 80 دوربین مدار بسته تهیه شده است و بعد هماهنگی های لازم با آموزش و پروش استان اردبیل، مدارس اعلامی به دوربین های مدار بسته تجهیز می شوند.

در این بین مدرسه حیات طیبه نیز به طور کامل و با بهترین امکانات لازمه مجهز شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با سازمان نوسازی مدارس کشور، برای مدارس سنگی، تکمیل مدارس و برچیدن مدارس کانکسی مجموعاً 800 میلیارد ریال خارج از اعتبارات کشوری تخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24مدرسه خیرساز در استان اردبیل تا مهرماه آماده بهره برداری می شود

24مدرسه خیرساز در استان اردبیل تا مهرماه آماده بهره برداری می شود