مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:152023-05-28ورزشي

استان اردبیل ظرفیت خوبی برای میزبانی از مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور دارد


رییس فدراسیون ورزش دانش آموزان کشور در بازدید از امکانات ورزشی استان اردبیل گفت: استان اردبیل ظرفیت خوبی برای میزبانی از مسابقات ورزشی دانش آموزان در سطح کشوری دارد.

- ایسنا/اردبیل رییس فدراسیون ورزش دانش آموزان کشور در بازدید از امکانات ورزشی استان اردبیل گفت: استان اردبیل ظرفیت خوبی برای میزبانی از مسابقات ورزشی دانش آموزان در سطح کشوری دارد.

حسین بابویی هفتم خرداد در بازدید از امکانات ورزشی استان اردبیل با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات دانش آموزی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و با پیشنهاد معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل در مرداد ماه شاهد برگزاری مرحله کشوری رشته های فوتسال و والیبال در اردبیل خواهیم بود و بیش از 2هزار نفر از دانش آموزان سراسر کشور در این مسابقات شرکت خواهند داشت.

بابویی همچنین افزود: خوشبختانه شاهد همدلی و همکاری خوبی بین آموزش و پرورش استان با دیگر ارگان ها برای میزبانی از مسابقات دانش آموزی هستیم و امیدواریم این دوره از رقابت ها با کیفیت مطلوبی برگزار شود.

اکبر دهقانی نیا، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل نیز در حاشیه این بازدید گفت: تمام ظرفیت استان برای میزبانی شایسته از مسابقات دانش آموزی به کارگرفته خواهد شد تا دوباره شاهد رونق برنامه های ورزشی در آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اردبیل ظرفیت خوبی برای میزبانی از مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور دارد

استان اردبیل ظرفیت خوبی برای میزبانی از مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور دارد