مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-16سياسي

امام جمعه موقت اصفهان: دستور اسلام بر ازدواج ساده و آسان است


دستور اسلام بر ازدواج ساده و آسان است و امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه(س) مصداق زوجی هستند که این امر مقدس را به بهترین شکل ممکن اجرا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ارزش و اهمیت تخت فولاد، اظهار کرد: در این سرزمین مقدس و تاریخی هزاران نفر از شخصیت های ارزشمند و انسان های بزرگ دفن شده و بعد از بقیع و وادی السلام، بزرگترین قبرستان تشیع به شمار می آید.

وی با اشاره به سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه(س) افزود: موضوع ازدواج متاسفانه خانواده ها را دچار تلاطم کرده است؛ فلسفه ازدواج در واقع تشکیل زندگی مشترک است و نباید با چشم و هم چشمی ها و تجملات، جلوی ازدواج های آسان و اسلامی گرفته شود.

میردامادی با بیان اینکه خداوند متعال انسان و غیرانسان را زوج آفریده، خاطرنشان کرد: دستور اسلام بر ازدواج ساده و آسان است و امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه(س) مصداق زوجی هستند که این امر مقدس را به بهترین شکل ممکن اجرا کردند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به دیدار دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته ای کشور با رهبر انقلاب تصریح کرد: رهبر انقلاب در این دیدار درباره کارآمدی صنعت هسته ای کشورمان در امور فنی، اقتصادی، سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت اصفهان: دستور اسلام بر ازدواج ساده و آسان است

امام جمعه موقت اصفهان: دستور اسلام بر ازدواج ساده و آسان است