مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:112023-05-30ورزشي

سمنان ظرفیت راه اندازی دهکده ورزش دانش آموزی در کشور را دارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه همزمان 21 پروژه طرح شهید سلیمانی و 10 اتاق بهداشت در سراسر استان که با حضور مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش در مجموعه ورزشی پوریای ولی سمنان برگزار شد، اظهار کرد: طبق تعهداتی که در سال گذشته ارائه شده، با تلاش شبانه روزی و جهادی مسؤولان دولت سیزدهم این طرح ها که به نام متبرک سردار دل ها شهید سلیمانی نامگذاری شده است، به افتتاح رسید.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح ها 40 درصد به سرانه ورزشی استان سمنان افزوده شده است، گفت: همکاری دستگاه های اجرایی دیگر در افتتاح این طرح ها محسوس بوده است که در همین جا از آنها تشکر می کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: افتتاح این طرح ها به توسعه نشاط بین دانش آموزان کمک شایانی می کند که لازم است استفاده، نگهداری و محافظت درست از این ظرفیت طی سال های آینده با دقت به انجام رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه سمنان ظرفیت راه اندازی دهکده ورزش دانش آموزی در کشور را دارد، اظهار کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک استان سمنان و همجواری با هفت استان کشور باید تلاش شود در حوزه های گوناگون مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان ظرفیت راه اندازی دهکده ورزش دانش آموزی در کشور را دارد

سمنان ظرفیت راه اندازی دهکده ورزش دانش آموزی در کشور را دارد