مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-07اجتماعي

افتتاح دو تصفیه خانه فاضلاب واحد صنعتی در ملایر


همزمان با هفته محیط زیست سیستم تصفیه خانه فاضلاب شرکت خشکبار ابراهیم خانی با ظرفیت تصفیه روزانه 70 مترمکعب و تصفیه خانه فاضلاب کشتارگاه صنعتی دام شهرستان ملایر با ظرفیت تصفیه روزانه 100 مترمکعب فاضلاب افتتاح شد.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان چهارشنبه 17 خردادماه در مراسم افتتاح این تصفیه خانه ها، اظهار کرد: سال گذشته ملایر یکی از شهرستان هایی بود که بیشترین پروژه های زیست محیطی در آن افتتاح شد.

سیده مریم محمدی با بیان اینکه سال گذشته در کل استان 21 تصفیه خانه فاضلاب افتتاح شد، افزود: امروز تصفیه خانه شرکت خشکبار ابراهیم خانی با اعتبار چهار میلیارد تومان و تصفیه خانه کشتارگاه صنعتی دام با اعتبار سه میلیارد تومان افتتاح می شود.

محمدی با تأکید بر اینکه واحدهای صنعتی با تولید فاضلاب و پساب، موظف به احداث تصفیه خانه هستند، گفت: افتتاح پروژه های زیست محیطی در شهرستان های فامنین، نهاوند و اسدآباد و برگزاری دوره های آموزشی در ملایر از جمله برنامه های هفته محیط زیست در استان است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر نیز افتتاح این تصفیه خانه ها را نهمین و دهمین تصفیه خانه واحدهای صنعتی شهرستان ملایر دانست و گفت: تلاش می کنیم محیط زیستی سالم و عاری از هر گونه آلودگی برای نسل های آینده به جا بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو تصفیه خانه فاضلاب واحد صنعتی در ملایر

افتتاح دو تصفیه خانه فاضلاب واحد صنعتی در ملایر