مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-10اجتماعي

افتتاح ایستگاه های جدید مترو طی تیر ماه


افتتاحیه های جدید شبکه مترو پایتخت در تیر ماه محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن هرمزی مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: پس از افتتاح ایستگاه علامه جعفری در بخش توسعه غربی خط 4 مترو که اردیبهشت ماه امسال صورت گرفت، بخش دیگری از رفع نواقص موجود و افتتاحیه های جدید شبکه مترو پایتخت در تیر ماه محقق خواهد شد.

وی افزود: در خط 3 مترو، پست برقRIC ایستگاه سهروردی (پست برق انتقال نیرو به ریل سوم) و همچنین سیستم زهکش ایستگاه شهید صیاد شیرازی برای پایین آوردن سطح آب های زیرزمینی راه اندازی خواهد شد.

از سوی دیگر هواکش میان تونلی بین ایستگاه های امام علی (ع) و تئاترشهر به همراه سیستم تهویهRS ایستگاه عبدل آباد نیز در ماه آینده به بهره برداری می رسد.

هزینه عملیات ساختمانی و تجهیزاتی این پروژه ها که مربوط به رفع نواقص خط مذکور می شود، در مجموع حدود 130 میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت مترو در مورد افتتاح نخستین پست برق مستقل خط 6 گفت: در خط 6 نیز پست برق جنوبی (کیانشهر) به ظرفیت 50 مگاوات که در واقع پیش نیاز راه اندازی ایستگاه های باقی مانده قطعه شمالی این خط است، بزودی وارد مدار بهره برداری می شود.

ارزش سرمایه گذاری صورت گرفته در این پست بالغ بر 285 میلیارد تومان بوده و بیش از 70 درصد تجهیزات استفاده شده در آن از محصولات داخلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ایستگاه های جدید مترو طی تیر ماه

افتتاح ایستگاه های جدید مترو طی تیر ماه