مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-11فرهنگي

برگزیده جشنواره تئاتر رضوی در تماشاخانه مهر روی صحنه می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «آهو» نمایشی تاریخی بر اساس طرحی از سیروس همتی است که اتفاقات رخ داده برای امام رضا (ع) از مدینه به مرو را روایت می کند.

- نمایش آهو به کارگردانی و نویسندگی علی برجی عنوان نمایشی است که در شانزدهمین جشنواره تئاتر رضوی خوش درخشید و این روز ها آماده اجرا در تماشاخانه مهر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آهو نمایشی تاریخی بر اساس طرحی از سیروس همتی است که اتفاقات رخ داده برای امام رضا (ع) از مدینه به مرو را روایت می کند.

در خلاصه داستان این نمایش که خرداد و تیرماه 1402 روی صحنه خواهد رفت آمده است: امام رضا (ع) در مسیر حرکت خود از مدینه تا مرو در خاک ایران از روستا های زیادی می گذرد و روز به روز بر پیروان آن حضرت افزوده می شود.

مأمون برای کاهش محبوبیت حضرت مأمورانی را می فرستد تا با نقشه و فریب محبوبیت و کمالات امام را زیر سوال ببرند و ایشان را به تمسخر بگیرند.

در یکی از این روستا ها اتفاق عجیبی با ورود امام (ع) شکل می گیرد.

این نمایش که در شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی توانست تقدیر کارگردانی، جایزه بازیگری دوم مرد، تقدیر بازیگری زن و تقدیر موسیقی را کسب کند از 24 خرداد ماه در تماشاخانه مهر میزبان علاقه مندان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیده جشنواره تئاتر رضوی در تماشاخانه مهر روی صحنه می رود

برگزیده جشنواره تئاتر رضوی در تماشاخانه مهر روی صحنه می رود