مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-20سياسي

ارسال 3 هزار بطری آب معدنی به مناطق سیل زده استان اردبیل


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از ارسال 3 هزار بطری آب معدنی در قالب کمک های مومنانه به مردم سیل زده مناطق محروم و روستایی استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی آمون عصر امروز در جریان بازدید از مناطق سیل زده استان اردبیل اظهار کرد: بیش از 3 هزار بطری آب معدنی اهدایی کانون های مسجد در قالب کمک های مومنانه به مردم سیل زده مناطق محروم و روستایی استان اردبیل ارسال شد.

وی افزود: این اقدام اولین محموله آب معدنی اهدایی کانون های مسجد به مناطق سیل زده شمال استان بود و این کمک مومنانه از سوی اعضای کانون و عموم مردم بوده و همدلی خوبی برای کمک به سیل زدگان شمال استان در مساجد استان اردبیل شکل گرفته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: حمایت از خانواده های نیازمند و بی بضاعت در اولویت فعالیت کانون های مساجد است.

آمون بیان کرد: البته فعالان کانون های مساجد در مناطق مختلف استان به صورت خودجوش محموله های اهدایی مردمی را جمع آوری و به مناطق سیل زده شمال استان ارسال می کنند که در راستای تداوم این فعالیت از عموم مردم دعوت می شود تا با مشارکت در این اقدام خیرخواهانه بچه های مسجد را در کمک به مردم مناطق سیل زده شمال استان یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 3 هزار بطری آب معدنی به مناطق سیل زده استان اردبیل

ارسال 3 هزار بطری آب معدنی به مناطق سیل زده استان اردبیل