مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-06اجتماعي

معرفی روستای «موییل» مشگین شهر برای ثبت جهانی در یونسکو


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: روستای «موییل» با جاذبه های متنوع گردشگری برای ثبت جهانی در یونسکو و در ردیف دهکده های جهانی گردشگری معرفی شده است.

- مشگین شهر - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: روستای موییل با جاذبه های متنوع گردشگری برای ثبت جهانی در یونسکو و در ردیف دهکده های جهانی گردشگری معرفی شده است.

حسن محمدی ادیب در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: روستای موییل جز 13 روستای با زنجیره متنوع گردشگری است که در ردیف دهکده های جهانی با ظرفیت گردشگری بی نظیر می تواند مقصد حضور گردشگران و مسافران باشد.

وی خاطرنشان کرد: در بین 13 روستای معرفی شده به یونسکو در سطح کشور موییل نیز با داشتن 10 مجتمع آبدرمانی، مناطق بکر طبیعی و … به عنوان روستای با ظرفیت بالای گردشگری معرفی شده که امیدواریم در یونسکو در ردیف دهکده های جهانی گردشگری معرفی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: قرار است گروه ارزیابی ملی در روزهای آینده با حضور در این روستا ظرفیت ها و توانمندی های این منطقه بکر و ناب گردشگری را مورد ارزیابی قرار داده و به شکل همه جانبه فرصت های سرمایه گذاری و جذب گردشگر را در آن مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی روستای «موییل» مشگین شهر برای ثبت جهانی در یونسکو

معرفی روستای «موییل» مشگین شهر برای ثبت جهانی در یونسکو