مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:362023-05-29سياسي

هشدار نسبت به قاچاق ساماندهی شده چوب از جنگل های مازندران


معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی استان مازندران ـ منطقه ساری گفت: در برخی از شهرستان های ما قاچاق چوب از حالت معمولی خارج شده و به صورت سازماندهی شده صورت می گیرد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، گویی قصه تلخ مجروح شدن جنگل بانان و قرق بانان سکانس پایانی ندارد؛ چرا که هر چند وقت یکبار، شاهد تکرار آن در استان هستیم.

در همین زمینه، بحث درگیری محمد محمدپور، جنگل بانی از منطقه چمستان نور در فضای مجازی داغ شده، مبنی بر اینکه افرادی ناشناس به این جنگل بان حمله کردند.

درست است همواره افرادی هستند که به دنبال سوءاستفاده از شرایط بوده اما حمله به جنگل بان با هیچ مساله ای سنخیت ندارد و امیدواریم با قوانینی بازدارنده تر و جرایمی سنگین تر برای همیشه به این مسائل پایان داده شود.

موسی مقیمی، معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی استان مازندران ـ ساری اظهار کرد: در برخی از شهرستان های ما قاچاق چوب از حالت معمولی خارج شده و به صورت سازماندهی شده دارد اتفاق میفتد؛ به این صورت که یک تیم 8 نفره با چند نیسان وارد جنگل می شوند و با سروصورت پوشیده شده، قابل شناسایی نیستند و به سلاح گرم  نیز مسلح اند.

وی با بیان اینکه ماموران حفاظتی ما در مقابله و برخورد با این افراد واقعا امنیت جانی ندارند، افزود: با همه وجود، دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به قاچاق ساماندهی شده چوب از جنگل های مازندران

هشدار نسبت به قاچاق ساماندهی شده چوب از جنگل های مازندران