مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 23:302023-06-08اجتماعي

تراکم دانش آموزی در مدارس شهرستان بهار بالاست


در حال حاضر تراکم دانش آموزان در مدارس شهرستان بالاست که با ساخت مدارس جدید و توسعه فضاهای آموزشی، تراکم مدارس به حداقل می رسد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار گفت: در حال حاضر تراکم دانش آموزان در مدارس شهرستان بالاست که با ساخت مدارس جدید و توسعه فضاهای آموزشی، تراکم مدارس به حداقل می رسد.

مجتبی فیض اللهی در حاشیه بازدید مدیرکل نوسازی مدارس استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از چندین پروژه عمرانی و نوسازی مدارس در شهرهای بهار، لالجین، صالح آباد و روستاهای دینارآباد، کریم آباد و پرلوک، اظهار کرد: در سطح شهرستان مدارس فرسوده ای وجود دارد که نیاز به نوسازی دارند و تسریع در اجرای پروژه های آموزشی شهرستان برای مرتفع شدن این مشکل ضروری است.

️وی از پیگیری ها به منظور تخصیص اعتبار خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده، از بودجه ملی و استانی و سفر ریاست جمهوری، اعتباراتی تخصیص یافته تا بخش عمده ای از پروژه های نوسازی را در مهر امسال افتتاح کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان هم گفت: تعداد 180 پروژه عمرانی و 200 پروژه ملی در سطح استان همدان داریم که حدود 73 میلیارد تومان برای پروژه های استانی از محل اعتبارات تملک دارایی تأمین شده و تاکنون 49 میلیارد تومان دریافت تخصیص داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکم دانش آموزی در مدارس شهرستان بهار بالاست

تراکم دانش آموزی در مدارس شهرستان بهار بالاست