مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-03سياسي

جامعه کارگری مطالبات خود را از مسیر قانونی پیگیری می کنند


دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه با بیان اینکه کارگران اجازه نمی دهند که مطالبشان دستاویز دشمنان انقلاب شود، گفت: جامعه کارگری با توجه به علاقه ای که به تشکیلات و نظام دارند، - داود میرزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه در خصوص افزایش حقوق و دستمزد کارگران در شورای عالی کار اظهار کرد: حقانیت این افزایش به جا آورده نشد و علی رغم تلاش و پیگیری نمایندگان کارگران، عددی را مشخص کردند؛ در این راستا، به ماده 41 قانون کار و سبد معیشت توجه نشد و اعتراض جامعه کارگری را به همراه داشت.

وی افزود: کارگران اجازه ندادند که این مهم، دستاویز دشمنان انقلاب و نظام شود و در مسیر قانونی، به دیوان عدالت اداری شکایت کردند.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه بیان کرد: کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی این شکایت را در سراسر کشور تنظیم کردند و به تدریج به دیوان عدالت اداری ارسال می کنند که خوشبختانه شکایت ها واصل و کمیته تخصصی در حال بررسی است.

میرزایی بیان کرد: جامعه کارگری با توجه به علاقه ای که به تشکیلات و نظام دارند، تشخیص دادند مطالبات به حق خود را از مسیر قانونی و عقلانی پیگیری کنند.

وی با اشاره به این که اصلاح قانون کار از سوی برخی افراد ادامه داد: اصلاح باید در مسیر درست و با حضور شرکای اجتماعی باشد تا ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه کارگری مطالبات خود را از مسیر قانونی پیگیری می کنند

جامعه کارگری مطالبات خود را از مسیر قانونی پیگیری می کنند