مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-18سياسي

هشدار نماینده ولی فقیه در مازندران به دامنه رسوخ موادمخدر در مدارس


نماینده ولی فقیه در مازندران با هشدار اینکه دامنه رسوخ موادمخدر در مدارس می تواند گسترده شود، گفت: ستاد مبارزه با موادمخدر به بحث دست های خیانت پیشه در زمینه ترویج اعتیاد که در مراکز آموزشی فعال هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در دیدار رییس مبارزه با مواد مخدر، مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری و مدیرکل بهزیستی استان که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار کرد: اعتیاد مادر همه فسادها و زمینه ساز بسیاری از آسیب ها است.

وی افزود: 55 درصد طلاق ها، 64 درصد خشونت ها، کودک آزاری و همسرآزاری، 65 درصد از بیماری های واگیردار و سایر به اعتیاد مربوط می شود که زنگ هشدار جدی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت بحث آموزش در زمینه اعتیاد، گفت: ای کاش کسانی که بر طبل آموزش های جنسی در مدارس و کودکستان ها  می کوبیدند و می کوبند مقداری به آموزش خطر موادمخدر، اعتیاد و جهاد تبیین فکر می کردند.

محمدی لایینی با هشدار اینکه دامنه رسوخ موادمخدر در مدارس می تواند گسترده شود، خاطرنشان کرد: ستاد مبارزه با موادمخدر به بحث دست های خیانت پیشه در زمینه ترویج اعتیاد که در مراکز آموزشی فعال هستند، توجه ویژه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده ولی فقیه در مازندران به دامنه رسوخ موادمخدر در مدارس

هشدار نماینده ولی فقیه در مازندران به دامنه رسوخ موادمخدر در مدارس