مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-07پزشكي

تغییر ذائقه خیرین به سمت پروژه های دانش بنیان و آموزش محور


در نشست نهضت مشارکت مردم و استادان در ایجاد رشته های دانش بنیان و تولید دارو بر تغییر ذائقه خیرین به سمت پروژه های دانش بنیان و آموزش محور تاکید شد.

- در نشست نهضت مشارکت مردم و استادان در ایجاد رشته های دانش بنیان و تولید دارو بر تغییر ذائقه خیرین به سمت پروژه های دانش بنیان و آموزش محور تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آغاز این نشست که با حضور رییس سازمان غذا و دارو برگزار شد، با تاکید بر ضرورت مشارکت خیرین در طرح های پژوهشی و فناورانه، حضور آنان در این حوزه را مایه خیر و برکت دانست.

در ادامه دکتر حیدر محمدی، رییس سازمان غذا و دارو، با پرداختن بر ضرورت حمایت از مجموعه های دانش بنیان و رشد تولید، بر آمادگی کامل این سازمان از طرح های فناورانه استادان دانشگاهی به منظور تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد.

در ادامه مهندس محمدجواد حیدری پور، مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت، ضمن ارائه گزارش فعالیت خیرین و سمن ها در نظام سلامت، با تاکید بر تغییر ذائقه خیرین به سمت پروژه های دانش بنیان و آموزش محور، گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده، خیرین و نیکوکاران حوزه سلامت در ایجاد رشته های دانش بنیان و تولید دارو مشارکت فعالی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ذائقه خیرین به سمت پروژه های دانش بنیان و آموزش محور

تغییر ذائقه خیرین به سمت پروژه های دانش بنیان و آموزش محور