مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-20سياسي

واکنش شهردار اهواز به استیضاح


شهردار اهواز در واکنش به اقدام برای استیضاحش گفت: شورای اسلامی شهرها قانونی بود که با تاخیر 20 ساله اجرا شد، استیضاح و طرح سوال جزو وظایف و اختیارات این شوراها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز رضا امینی شهردار اهواز در واکنش به اقدام برخی از اعضای شورا برای استیضاح اظهار کرد: شورای اسلامی شهرها قانونی بود که با تاخیر 20 ساله اجرا شد، استیضاح و طرح سوال جزو وظایف و اختیارات این شوراها است و در کل کشور نیز وجود دارد.

وی ادامه داد:همه ما تابع قانون هستیم و باید از آن تمکین کنیم بر اساس قانون بنده وظایف مشخصی دارم که در چارچوب آن عمل می کنم، انتصاب مدیران شهر یکی از مواردی بوده که سبب ایجاد فاصله شده است.

امینی گفت:با این حال از ابتدای شروع به کار با شورای شهر عهد بستیم که در این خصوص تنها مشاوره دهند و حرف و انتصاب نهایی بر عهده شهردار است و تاکنون هم بر همین اساس عمل شده است.

  این اظهارات امینی در حالی است که سید محمد علی پورموسوی رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری و توسعه شهری شورای اسلامی اهواز که چندی پیش به شهردار اهواز تذکر و از وی سوال کرده بود، به دلیل حضور نیافتن شهردار برای پاسخگویی، درخواست استیضاح وی را مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شهردار اهواز به استیضاح

واکنش شهردار اهواز به استیضاح