مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-20حوادث

کلید خوردن طرح پرچمداری محیط زیست در خراسان جنوبی


با انتخاب خراسان جنوبی به عنوان پایلوت اجرای طرح پرچم داری محیط زیست در کشور(طرح آموزش محیط زیستی نیروهای مسلح ) این طرح در استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اسدلله حاتمی،  مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان از آغاز  اجرای طرح پرچم داری محیط زیست به صورت آزمایشی و پایلوت درخراسان جنوبی خبر داد.

وی در این دیدار با اشاره به تخصصی و فرابخشی بودن موضوعات محیط زیستی و ارتباط آن با موضوعات اجتماعی و گسترده بودن طیف مخاطبان و گروه هدف محیط زیست گفت: آموزش محیط زیست نیز ویژگی هاو الزامات خاص خودرامی طلبد و بر همین اساس کارشناسان این حوزه بعد از شناخت مخاطب وتدوین محتوای آموزشی مطلوب، آموزش محیط زیست با روش هایی جذاب واثربخش را اجرا می کنند.

وی بیان داشت: بر همین اساس و با کارکارشناسی و شناسایی مخاطبان، نیروی های مسلح در خراسان جنوبی به صورت پایلوت و آموزشی شناسایی و اجرای طرح پرچمداری محیط زیست ویژه این گروه در دستور کار اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد: بعد از اجرای این طرح، نتایج مطلوب مورد انتظار کسب و تجارب موفق در این زمینه به عنوان الگو در سایر استاها اجرایی و عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید خوردن طرح پرچمداری محیط زیست در خراسان جنوبی

کلید خوردن طرح پرچمداری محیط زیست در خراسان جنوبی