مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-03سياسي

در دفاع از آرمان های امام مصمم تر از گذشته در میدان مبارزه هستیم


در دفاع از آرمان های امام راحل، شهدای گلگون کفن و نیز تمامیت ارضی ایران اسلامی مصمم تر از گذشته در میدان مبارزه با دشمنان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از سایت پلیس، فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: در تاریخ این مرز و بوم روزهای بسیاری وجود دارد که در ذهن ها باقی مانده است اما 14 خرداد برای ملت شریف ایران اسلامی یادآور وداع با بزرگمردی است که جهان را تحت تأثیر اندیشه و منش خود ساخت.

امام خمینی (ره) در سال های حیات خویش درس شجاعت، استقامت و ایثار را به همگان آموخت و در جریان مبارزه با طاغوت و در پی آن استکبار جهانی جز بر گسترش اسلام و آموزه های آن که آزادی در رأس آن قرار دارد نیندیشید و همین اندیشه در قیام 15 خرداد که یادآور آغاز نهضتی بزرگ در راه مبارزه با استبداد و نقطه عطفی در تاریخ مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران است متبلور شد.

14 خرداد، سالگرد ارتحال رهبری فرزانه، مجاهدی دلیر، عارفی روشن ضمیر و یک حقیقت همیشه زنده است که پس از گذشت 34 سال غم فراقش همچنان داغ است و ملت ایران اسلامی هر سال در سالگرد عروج ملکوتی این بزرگمرد تاریخ گردهم می آیند و با آرمان های آن امام همام تجدید بیعتی دوباره می کنند.

امام خمینی (ره) در سال های پربرکت زندگی خویش ضمن مبارزه با طاغوت زمان به همگان درس پایندگی و مقاومت در برابر استکبار جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دفاع از آرمان های امام مصمم تر از گذشته در میدان مبارزه هستیم

در دفاع از آرمان های امام مصمم تر از گذشته در میدان مبارزه هستیم