مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-09سياسي

انتقاد از جذب نیرو سفارشی در ادارات لرستان/سازمان بازرسی ورود کند


نماینده ولی فقیه در لرستان با انتقاد از جذب نیروی سفارشی و بدون ضابطه در ادارات این استان، بر لزوم ورود جدی سازمان بازرسی در این رابطه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر روز 14 خرداد، اظهار داشت: ایشان فرمودند که امام راحل از ما می خواهد که راه او را ادامه بدهیم، از میراث و ارزش ها و آرمان های اسلامی نگهبانی کنیم، تحولاتی که امام ایجاد کرد را دنبال کنیم.

دشمن می خواهد با امپراطوری تبلیغاتش ایجاد ناامیدی کند وی با تاکید بر اینکه پیروی از امامین انقلاب اسلامی یعنی ترویج امید و ایمان، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که هر کس دوست دار ایران است و منافع ملی را می خواهد و به دنبال بهبود وضعیت اقتصادی و مشکلات رنج آور اقتصادی است باید ایمان و امید را در میان مردم ترویج کند، دشمنان با تمام امکانات خود به نبرد آمده اند تا این امید و ایمان را از ملت ما بگیرند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: مردم عزیز و جوانان استان لرستان، دشمن می خواهد با رخ کشیدن تورم و گرانی و بیکاری و مشکلات، ایجاد ناامیدی کند، این خدمت گذار شما با بیش از 40 نفر از مقامات کشوری در این دو دولت دیدار کرده ام و مشکلات استان را بیان کرده ام، افق و آینده برای استان ما روشن است، قطعاً با همکاری شما مردم و جوانان این روزهای سخت را پشت سر خواهیم گذاشت، دشمن می خواهد با امپراطوری تبلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از جذب نیرو سفارشی در ادارات لرستان/سازمان بازرسی ورود کند

انتقاد از جذب نیرو سفارشی در ادارات لرستان/سازمان بازرسی ورود کند