مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-01سياسي

اتاق شیشه ای اصحاب رسانه با مدیران شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان


به همت بسیج رسانه به منظور پیگیری و رفع مشکلات حوزه برق مردم سیستان و بلوچستان، اتاق شیشه ای اصحاب رسانه با مدیران شرکت توزیع برق این استان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان، جلسه مطالبه گری اصحاب رسانه از شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان به همت بسیج رسانه استان با حضور مدیر و معاونان شرکت توزیع برق و مدیر بسیج کارکنان ادارات سپاه سلمان برگزار شد.

    در این جلسه خبرنگاران مطالبات مردم از شرکت توزیع برق را تشریح کرده و خواستار پیگیری مشکلات و حل مسائل مردم در نقاط مختلف استان از جمله روستاها توسط شرکت برق شدند.

    عدم تامین برق و هوشمند سازی روند انجام تعمیرات در مناطق مختلف استان نیز به عنوان یکی از مشکلات اصلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

      رییس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در این جلسه به اهمیت رسانه و نقش آن در جامعه اشاره کردو  گفت: رسانه به عنوان یک ابزار قدرتمند در جامعه، می تواند تأثیرات بسیار زیاد و مثبت یا منفی داشته باشد.

بنابراین، باید به دقت و با مسئولیت از آن استفاده کرد.

     پوریا یاسینی تأکید کرد: رسانه باید به عنوان یک واسطه بین جامعه و دولت عمل کند و نقش خود را در ترویج فرهنگ سازمان دهی، هم افزایی، هم زبان بودن و هم پایگی در جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق شیشه ای اصحاب رسانه با مدیران شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان

اتاق شیشه ای اصحاب رسانه با مدیران شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان