مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 17:002023-06-08اقتصادي

ایجاد بند خاکی به ارزش 5 میلیارد تومان توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در قوچان


رییس اداره منبع طبیعی و آبخیزداری قوچان گفت: بر اساس قرارداد منعقدشده توسط سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به صورت سراسری با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء این قرارگاه متولی اجرای بند خاکی روستای یزدان آباد قوچان بااعتبار 5 میلیارد تومان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، امیر زمانی مقدم در حاشیه کلنگ زنی پروژه های حوزه آبخیزداری این شهرستان با حضور معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اظهار کرد: بند خاکی منطقه هودانلو یکی از مهم ترین بندها در سال جاری به شمار می آید که ازنظر حجم عملیات خاکی با 47 هزار و 237 مترمکعب بزرگ ترین بند اجرایی است.

وی بابیان این که ارتفاع این بند 10 متر بوده و حجم آبگیری آن پس از اجرا به 123 هزار و 429 مترمکعب می رسد، افزود: مساحت حوزه حدود 3 هزار و 864 هکتار است که برای عملیات اجرایی پروژه 3 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار در سال مالی 1401 تخصیص داشته ایم.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قوچان با اشاره به کلنگ زنی هم زمان بند سنگی و ملاتی و گابیونی شهر مزرج و بند گابیونی یک میلیارد تومانی قره شاهوردی، بیان کرد: سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری به صورت سراسری قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء منعقد کرده که سهم قوچان از این مسئله اجرای بند خاکی روستای یزدان آباد به ارزش 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بند خاکی به ارزش 5 میلیارد تومان توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در قوچان

ایجاد بند خاکی به ارزش 5 میلیارد تومان توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در قوچان