مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 21:352023-05-30ورزشي

برگزاری سی و سومین دوره مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب از فردا در یزد


رییس هیات سوارکاری یزد از برگزاری سی و سومین دوره مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب به میزبانی این استان در شهرستان اشکذر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سعید ابوطالبی، عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به ظرفیت این استان در رشته سوارکاری، اظهار کرد: تقویت زیرساخت های مختلف و آموزش از جمله مهمترین محورهای توسعه ورزشی استان در رشته سوارکاری است.

وی برگزاری سی و سومین دوره مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب از فردا در این استان، افزود: این دوره از مسابقات زیبایی در رده C ایکاهو طی 10 تا 12 خردادماه در محل مجتمع سوارکاری بیک در شهرستان اشکذر برگزار می شود.

رییس هیأت سوارکاری استان یزد گفت: در این دوره از رقابت ها 100 راس از باکیفیت‎ترین و زیباترین اسب های اصیل عرب سراسر کشور در رده خون خارجی طی سه روز با هم رقابت می کنند.

ابوطالبی در ادامه با بیان این که 70 درصد کادر برگزاری این رقابت ها بومی هستند، تصریح کرد: قضاوت این دوره از مسابقات را عبدالجواد الرخلانی از سوریه، شهرزاد امیراصلانی و حسین طاهری از کشورمان برعهده دارند.

رییس هیات سوارکاری استان خاطرنشان کرد: استان یزد با فعالیت 330 باشگاه سوارکاری و پرورش اسب و بیش از پنج هزار راس اسب اصیل عرب به عنوان قطب کشور در این حوزه شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سی و سومین دوره مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب از فردا در یزد

برگزاری سی و سومین دوره مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب از فردا در یزد