مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-12اجتماعي

برگزاری المپیاد استانی دادرس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد


معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: المپیاد استانی دادرس هفته اول تیرماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، فرشید کرمی از برگزاری المپیاد استانی طرح دادرس در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: 97 تیم دادرس در مدارس استان آموزش دیدند و المپیاد هر شهرستان برگزار و تیم های برتر برای حضور در المپیاد نهایی 4 تا 7 تیرماه با هم به رقابت می پردازند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم منتخب به مسابقات کشوری اعزام می شود، افزود: دادرس مخفف کلمه دانش آموزان آماده در روزهای سخت است که سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این طرح را با هدف خود امدادی، دگرامدادی، ترویج فرهنگ نوع دوستی، کمک به دیگران و نهادینه سازی این فرهنگ در بین جوانان و به خصوص دانش آموزان با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار می کند.

وی بیان کرد: طرح ملی دادرس دو محور اساسی دارد محور اول آمادگی دانش آموزان جهت مقابله با هر گونه حادثه احتمالی و غیر مترقبه است و در محور دوم با هدف موفقیت دانش آموزان استان در اجرای طرح ملی دادرس و کسب مقام کشوری برگزار می شود.

این مسئول با بیان اینکه آموزش دانش آموزان برای پیشگیری از حوادث یک ضرورت است، گفت: همه نهادها و دستگاه ها در امر فرهنگ سازی باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری المپیاد استانی دادرس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری المپیاد استانی دادرس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد