مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-09سياسي

ایمان و امید در جامعه تقویت شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم تقویت ایمان و امید در جامعه تاکید کرد و گفت: دشمنان نظام بدنبال تزریق ناامیدی در جامعه هستند بر همه واجب است در تقویت ایمان و امید در جامعه بکوشند.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم تقویت ایمان و امید در جامعه تاکید کرد و گفت: دشمنان نظام بدنبال تزریق ناامیدی در جامعه هستند بر همه واجب است در تقویت ایمان و امید در جامعه بکوشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی 19 خرداد در خطبه های عبادی_ سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) شهر برگزار شد، توان نظامی و موشکی نظام را قابل تحسین دانست و گفت: با توجه به موفقیت های روزافزون نظامی و دفاعی کشور، ضروری است پیشرفت و توسعه در حوزه صنعت و خودروسازی نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه مسئولین باید سخنان رهبری را نصب العین قرار دهند، اظهارکرد: وظیفه رهبری هدایت نظام و جامعه اسلامی است و اطاعت از ولی فقیه و رهبری نیز وظیفه مردم و مسئولان نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی بااشاره به فرازهایی از نهج البلاغه، عدم پیروی از هوای نفس، معیار قراردادن خشنودی خدا، دستورات و معیارهای الهی در انجام امور خود را از توصیه های امیر مومنان در خطبه هایی از نهج البلاغه عنوان کرد و افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان و امید در جامعه تقویت شود

ایمان و امید در جامعه تقویت شود