مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:352023-06-07ورزشي

مراسم چهلمین روز درگذشت پهلوان کاشمری برگزار شد


مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت پهلوان «بهمن ضیایی» قهرمان پر آوازه ورزش باستانی و روزخانه ای کاشمر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت پهلوان بهمن ضیایی قهرمان پر آوازه ورزش باستانی و روزخانه ای کاشمر که  زمان فوت هم بنا به وصیتش مخارج مراسم تعزیه برای تهیه و توزیع 10 جهیزیه نوعروس نیازمند هزینه شد، با حضور خانواده مرحوم، حجت الاسلام طاهری امام جمعه، حجت الاسلام نیک بین، نماینده مجلس، مسئولان فرهنگی، ورزشی و دوستداران و علاقمندان به ورزش باستانی در مجتمع سرو کاشمر با شکوه خاصی برگزار شد.

این آیین گرامیداشت با تلاوت روح بخش قرآن کریم آغاز شد و سپس با اجرای زیبا و هماهنگ ضرب باستانی کاران و نوای دلنشین علی گویان مرشدان و نغمه خونان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گل گرفت.

در ادامه هم استاد محمد رحمان نظام اسلامی از مجریان با سابقه رسانه ملی که مجری این آیین باشکوه بود در تمجید از پهلوان بهمن ضیایی برآمد و گفت: رسم و مرام پهلوانی در این آیین گرامیداشت به وضوح پیداست چرا که مردم و مسئولان گرد هم جمع شدند تا بر دل بسرایند که پهلوانان هرگز نمی میرند.

  سپس امام جمعه کاشمر، گفت:  پهلوان ضیایی سال های متمادی جسم و روح خودش را با پهلوانی که در قلعه خیبر را از جا کند، صیقل و عجین کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم چهلمین روز درگذشت پهلوان کاشمری برگزار شد

مراسم چهلمین روز درگذشت پهلوان کاشمری برگزار شد