مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:052023-06-21اقتصادي

طرح های توسعه ای 4 شهر سیستان و بلوچستان مصوب شد


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از مصوب شدن طرح جامع شهر آشار مهرستان و سه طرح هادی شهری شهرهای قرقری هیرمند، ده رییس خاش و ریگ ملک میرجاوه در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان خبر داد.

- عطاء الله اکبری شامگاه سه شنبه 30 خرداد در جلسه کارگروه امور زیر بنایی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه که طرحهای توسعه و عمران شهری استان به عنوان تنها نسخه برنامه ریزی شده برای توسعه کالبدی محسوب می شود بر اهتمام جدی این اداره کل در تنظیم و تصویب این طرح ها تاکید کرد.

وی با توجه به مصوب شدن طرح جامع شهر آشار و طرح هادی شهری ریگ ملک میرجاوه، قرقری هیرمند و ده رییس خاش از شهرداران این شهرها خواست در اجرای این طرح ها توجه ویژه داشته باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افق این چهار طرح مصوب شده را تا سال 1412 اعلام کرد و گفت: این طرح ها با توجه به ویژگی های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر شهر استان تهیه شده بودند.

اکبری با اشاره به اهمیت طرح هادی شهری گفت: طرح هادی برای توسعه و پیش بینی گسترش شهر تهیه و در آن نحوه تامین و استفاده از زمین های شهری با کاربری های مختلف دیده می شود.

وی افزود: همچنین در طرح جامع نحوه استفاده از اراضی و منطقه بندی مربوط به حوزه های مسکونی، صنعتی، بازرگانی، اداری و کشاورزی، تاسیسات و تجهیزات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های توسعه ای 4 شهر سیستان و بلوچستان مصوب شد

طرح های توسعه ای 4 شهر سیستان و بلوچستان مصوب شد