مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:412023-06-17حوادث

کمک های مومنانه پارس آباد به مناطق سیل زده اردبیل ارسال شد


علی پیرجاهد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد در گفت و گو با خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: حس همنوع دوستی و فداکاری های شهرستان پارس آباد زبانزد عام و خاص است و کمک های مردمی می تواند نقش پررنگی در کاهش درد و آلام آسیب دیدگان مردم  سیل زده داشته باشد.

  وی امدادرسانی و کمک های مومنانه شهروندان در جهت کاهش آلام زلزله زدگان را ضروری دانست و گفت: مردم شهرستان پارس آباد همیشه در بزنگاه تاریخی در صحنه بود و در این موضوع نیز از کمک های انسان دوستانه خود دریغ نخواهد کرد.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد  با بیان اینکه بسیج و گروه های جهادی شهرستان پارس آباد در لبیک به ندای ولی امر مسلمین آماده کمک رسانی به مردم سیل زده در اقصی نقاط کشور هستند، افزود: تقویت وحدت و همدلی برای کمک به سیل زدگان مورد توجه همگان است.

  وی خاطر نشان کرد: گروه های جهادی شهرستان پارس آباد آمادگی کامل برای اعزام به منطقه سیل زده استان اردبیل را دارند و در صورت اعلام نیاز در سریع ترین فرصت این  امرمهم انجام خواهد شد تا بتوانند در بخش های مختلف خدمت رسانی کنیم.

  پیرجاهد گفت: به تعداد 3 هزار بطری آب معدنی در قالب کمک های مومنانه توسط خیرین و بسیج سازندگی جمع آوری  و مناطق سیل زده شهرستان های گرمی، بیله سوار، انگوت ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مومنانه پارس آباد به مناطق سیل زده اردبیل ارسال شد

کمک های مومنانه پارس آباد به مناطق سیل زده اردبیل ارسال شد