مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 01:002023-06-04بين الملل

طرح جدید تل آویو برای اشغال اراضی کرانه باختری


مسئولان رژیم موقت صهیونیستی قصد دارند مساحتهای گسترده ای از اراضی استانهای سلفیت و قلقیلیه را اشغال کنند و به احداث مناطق مسکونی، گردشگری و صنعتی اختصاص دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله کمیل استاندار سلفیت واقع در شمال کرانه باختری خبر داد که مسئولان رژیم موقت صهیونیستی تصمیم دارند مقادیر زیادی از اراضی مردم فلسطین را به اشغال خود درآورند.

پایگاه خبری سبق-24 به نقل از کمیل گزارش داد، نهاد صهیونیستی موسوم به شورای عالی برنامه ریزی قصد دارد اراضی مناطق الزاویه ، دیر بلوط ، رافات و مسحه در غرب سلفیت و سنیریا در استان قلقیلیه را تصرف کند.

کابینه رژیم موقت صهیونیستی همچنین فروردین ماه گذشته برای احداث بیش از هشت هزار واحدث مسکونی در فلسطین اشغالی دست به کار شده تا بار دیگر خط بطلانی بر ادعاهای این رژیم مبنی بر توقف شهرک سازی باشد.

 گروه صلح اکنون خبر داد که کمیته حاضر در شورای عالی برنامه ریزی رژیم صهیونیستی پنجشنبه احداث هفت هزار و 157 واحد مسکونی جدید برای شهرک نشینان اسراییلی را تصویب کرد.

به گفته این نهاد چپگرای اسراییلی، کمیته مذکور همچنان تصویب کرده که پنج شهرک دیگر هم احداث شود، ولی محل دقیق احداث این شهرک ها را اعلام نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید تل آویو برای اشغال اراضی کرانه باختری

طرح جدید تل آویو برای اشغال اراضی کرانه باختری