مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:552023-06-19سياسي

4 طرح سالم سازی دریا در شهرستان رشت اجرا می شود


سرپرست فرمانداری رشت برلزوم تعریف تفرجگاه های مناسب و مجهز برای گردشگران بخش ساحلی تأکید کرد و گفت: در ایام تابستان امسال 4 طرح سالم سازی دریا در رشت اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیا عاشوری عصر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان رشت اظهار کرد: گیلانی ها در مهمان نوازی، عشق ورزی و ابراز محبت، شهره عام و خاص هستند.

وی با اشاره به ظرفیت گردشگری سواحل در گیلان افزود: بسترسازی از استفاده درست و سالم از سواحل در گیلان و رشت فراهم شود.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم تعریف تفرجگاه های مناسب و مجهز برای گردشگران بویژه در بخش ساحلی اضافه کرد: در ایام تابستان امسال 4 طرح سالم سازی دریا در ساحل امین آباد، حاجی بکنده، مروارید خزر و زیبا کنار دریا اجرا می شود.

عاشوری اضافه کرد: برای جلوگیری از غرق شدگی و حوادث مرتبط با آن، حفظ موازین اسلامی و جلوگیری از هنجار شکنی، توسعه حوزه کسب و کار در سواحل؛ سه موضوع مورد تاکید در بحث ساماندهی سواحل می باشد.

سرپرست فرمانداری رشت ادامه داد: تمامی دستگاه های مرتبط اعم از دستگاه های دولتی، شوراهای اسلامی، دهیاران، نیروی انتظامی و سپاه باید به سواحل شهرستان به عنوان حوزه سرزمینی و جغرافیایی شهرستان رشت نگریسته و تمامی تلاش خود را برای تحقق اهداف فوق به کار بندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 طرح سالم سازی دریا در شهرستان رشت اجرا می شود

4 طرح سالم سازی دریا در شهرستان رشت اجرا می شود