مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-06سياسي

سامانه مجوزهای الکترونیکی صیادان


هر شناوری که از سفر دریایی برگردد پس از تخلیه و تحویل دهی صیدها، در سامانه سماک برای سفر بعدی به صورت الکترونیکی مجوز سفر برای وی صادر می شود.

- به گزارش، سید حسین حسینی، رییس سازمان شیلات در گفت و گویی رادیویی درباره سامانه سماک گفت: در بحث صنعت شیلات، مجوزها به لحاظ ماهیتی به آبزی پروری و بازار و صید و صیادی تقسیم می شود.

سامانه سماک که سامانه مجوزهای الکترونیکی کشاورزی است به درگاه ملی صدور مجوزها لینک بوده که برای مقابله با فساد و دخالت بشر برای صدور مجوزها و یک فضایی برای رونق کسب و کار ایجاد شده است.

وی افزود: سازمان شیلات هم برای اینکه نقش آفرینی فعال در این حوزه داشته باشد در بحث آبزی پروری و بازار که 70 زیر خدمت ذیل 7 خدمت است همه را با توجه به تفویضی که به سازمان کشاورزی و منابع طبیعی داشته و نظارت و آیین نامه و تدوین دستورالعمل ها با سازمان شیلات است در سازمان سماک صادر می شود و در حوزه صید و صیادی 9 خدمت و زیر خدمت است که به دو قسمت ثبت محور و تأیید محور تقسیم می شود.

وی گفت: ثبت محور پس از ثبت اطلاعات و مجوز در مدت 2 تا 3 روز صادر می شود مثل بحث مجوزهای سفرهای صیادی و تأیید محور با توجه به ارزیابی ذخایر و میزان مجاز قابل برداشت و قابلیت افزایش تلاش صیادی و یا مدیریت تلاش صیادی برای برداشت از ذخایر برداشت نشده یا کمتر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مجوزهای الکترونیکی صیادان

سامانه مجوزهای الکترونیکی صیادان