مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-03سياسي

دشمن با بهره گیری از فناوری ها به مهندسی افکار می پردازد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر برگزاری دوره های سواد رسانه ای گفت: دشمن در فضای مجازی از انواع ترفندها و فناوری ها برای مهندسی ذهن؛ - سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت و اهمیت مهارت سواد رسانه و فضای مجازی، گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت فضای مجازی و سواد رسانه فرمودند: قوی شدن در فضای مجازی برای کشور حیاتی است و قوی شدن کشور جزو هدف های ما است.

امروز در همه دنیا فضای مجازی حاکم بر زندگی انسانها است ؛ لذا سواد رسانه از ضروریات امروز جامعه و از همه مهمتر اهالی رسانه و اهل قلم است .

وی در همین راستا بر همیت طرح سلسله نشست های سواد رسانه در جامعه نیز تاکید کرد و گفت: توسعه دانش و سواد رسانه و فرهنگ سازی در استفاده از فضای مجازی، باید در بستر سالم و با رعایت و تحقّق استانداردهای لازم صورت گیرد.

  جابری انصاری فراگیری مهارت ها و سواد رسانه ای را برای بالا بردن سطح آگاهی جامعه الزامی دانست و تصریح کرد:از آنجا که امروز سنگر اصلی تبین و تبلیغ،عرصه فضای مجازی است، رسانه ها باید علاوه بر درایت و همدلی ، به مهارت ها و فنون سواد رسانه ای مجهز شوند تا حضوری فعال و تاثیرگذار در این فضا داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با بهره گیری از فناوری ها به مهندسی افکار می پردازد

دشمن با بهره گیری از فناوری ها به مهندسی افکار می پردازد