مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-04سياسي

امام خمینی (ره) در برابر انحراف و نفوذ هیچگاه سکوت نکرد


امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در برابر انحراف و نفوذ هیچگاه سکوت نکرد، گفت: پیروی و پیگیری خط امام(ره) و رهبری یکی از راهکارهای مقابله با نفوذ است.

- آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در برابر انحراف و نفوذ هیچگاه سکوت نکرد، گفت: پیروی و پیگیری خط امام(ره) و رهبری یکی از راهکارهای مقابله با نفوذ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد باقری امروز یکشنبه در مراسم عزاداری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مصلای آستارا اظهار کرد: سربازان استکبار جهانی در کشورهای مختلف از جمله افغانستان، عراق، کره و ژاپن جرم و جنایت می کنند اما جرأت نمی کنند که آنها را مجازات کنند، آنها می خواستند در کشور ما هم چنین قانونی تصویب کنند و اعتراض امام خمینی (ره) در این خصوص سبب شد تا تبعید شود اما ایشان در خصوص این نفوذ هیچگاه سکوت نکرد و با ایادی داخلی و خارجی مقابله کرد.

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه یکی از فرقه های نوظهور، گمراه کننده و غلط بهاییت است، افزود: بهاییان به کشور نفوذ کردند و تا مناصب بالایی مانند مجلس و نخست وزیری را گرفتند و برخی اکنون نیز در حوزه اقتصادی فعالیت می کنند لذا پیروی و پیگیری خط امام (ره) و رهبری یکی از راهکارهای مقابله با نفوذ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) در برابر انحراف و نفوذ هیچگاه سکوت نکرد

امام خمینی (ره) در برابر انحراف و نفوذ هیچگاه سکوت نکرد